#02 關於質素的執著:以獨家Shinsilk及百噸淨水生產的日本面膜布

Patra團隊試遍坊間歐美或日韓的美容產品,都搵唔到最適合香港人使用的護膚品。於是決定直接聯絡科研人員,由零開始設計出最能夠因應香港季節同氣候,提供最切合香港人肌膚需要的產品。既然係自家研製,就可以於細節上把關,要揀就要揀最好嘅成份及原材料。先帶大家睇睇呢一塊燕窩面膜嘅質地,摸上手又滑又柔軟,已經感受到佢同坊間嘅面膜紙嘅分別!

  • 以日本獨家甄絲Shinsilk-39三層夾心棉製造嘅面膜布,質感柔軟親膚,絕對唔會出現坊間面膜紙刺激肌膚嘅問題。
  • 三層夾心設計唔單止可以令面膜既有貼服度,又可以保留面膜精華於面膜紙內,底層超細空隙可以增加纖維與肌膚接觸面,令每一滴精華都能夠完全滲透肌底。
  • 全球唯一淨水生產嘅面膜布,一噸面膜布於生產過程中需要用上100噸淨水處理,一絲不苟的日本生產規格可以話係品質保證!

    現在就可以一試這款以日本面膜布製作的 豔后燕窩面膜了!